Men naam is Doornaert Marleen, gehuwd, al 30 jaar lang, en samen hebben we een dochter en twee zonen. Ik ben oma van 5 kleinkinderen .

Ik maak al zo wat 20 jaar kaarten in alle stijlen , kleuren en maten. Niet alleen kaarten zeggen me iets , van andere crea's ben ik ook niet vies. Zoals handwerk, poppen , beelden en sierraden maken zeggen me ook wel iets.

Daarom heb ik dit blog opgestart , voor mij iets helemaal nieuws, om jullie men crea's te tonen en te showen.

Bij deze wil ik wel en paar toffe meiden bedanken , die door hun toedoen me het blog uit de grond deden stampen .

vrijdag 18 april 2014

techniek kaart 'De kaartenkast'


weer en schitterende model (techniek kaart) van de club
vind die gewoon heel erg mooi . Op naar de volgende hihi 

4 opmerkingen:

  1. Hallo Marleen,
    Prachtige kaart, en inderdaad een geweldig patroon!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijke kikkerkaart en een schitterend model!
    Groetjes, Marleen
    en een heel fijn paasweekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi Marleen
    Fijn dat die in de smaak valt :-)

    Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. vind die leuk zoals die dervoor met die vierkantjes hihi
      goeie deraan is kan in gewone envelop :)

      Verwijderen